Media
Ecommerce bridge rozhovor
Ako sa nenechať “uvariť” metrikami alebo čo by ste mali sledovať pri META kampaniach (Dávid Krumpár)
Ecommerce bridge rozhovor
Ako vďaka Meta Ads vyškálovať (takmer) každý e-commerce ( Dávid Krumpár, Lighthouse Media Solutions)
Eshopový kráľ rozhovor
Dávid Krumpár (Agentúra Lighthouse): Ako vyškálovať Meta reklamy na stovky tisíc EUR mesačne spendu?
Ecommerce bridge rozhovor
Ako škálovať 1 000+ objednávok denne cez Meta Ads (Dávid Krumpár, Lighthouse Media Solutions)
Úvodná konzultácia
V úvode budem potrebovať všetky relevantné informácie a prístupy k štatistikám. V ideálnom prípade DW.
Kreatívny brief
Kreatívny brief pre interný tím, prístup ku tvorbe materiálov, nasádzanie, vyhodnocovanie. Learning-phase pre celý tím.
Kontrola integrácie
Server side, deduplikácia, sGTM, úprava ROAS na PROAS, apod.
Exekutíva
Progresívne škálovanie, roadmapa s jednotlivými cieľmi, 1 on 1 riadenie a reporting.
Follow up
Nasledujúcim krokom je oboznámenie s výstupom a zadefinovanie ďalších krokov.
Operations
Dlhodobé nastavenie procesov, tréning interných exekutívcov, konzultácie.
Partneri
Dlhodobé stabilné spolupráce sú základom úspechu a spokojnosti na oboch stranách.




















FAQ
Pre majiteľov a manažérov e-shopov, ktorí už ovládajú základné/pokročilé metriky a chcú akcelerovať rast, obrat, ziskovosť alebo efektivitu na existujúcich či nových trhoch.
Závisí od počiatočného stavu a premenných, no cieľom je rýchly progres (motivácia prechádzať ASAP na success-fee model).
Mýty
Pravda: Viac kanálov = viac chaosu, ak chýba stratégia. Mnohé značky by výrazne rástli len s 1–2 dobre optimalizovanými kanálmi. To isté platí aj o počte kampaní. Nie je potrebné bežať 250 kampaní s 10 adsetmi.
Pravda: Funkčnosť, konverzná logika a rýchlosť webu majú často väčší dopad ako vizuál. Dobré UX predáva aj bez „wow“ grafiky. Dizajn je pomerne subjektívny, ak web spĺňa UX štandardy, nevidím v tom problém.
Pravda: Zákazníci kupujú hodnotu, nie len cenu. Keď máte silný positioning, dôveru a servis, nepotrebujete predbiehať konkurenciu o 1 €. Skvelým príkladom sú multi-segment e-shopy.
Pravda: Príliš veľký výber často paralyzuje rozhodovanie. Lepšia je optimalizácia portfólia – sústreďte sa na to, čo má potenciál a maržu. Marža je dnes alfa-omega pri škálovaní. Robiť to s 20% v tak konkurenčnom prostredí ako Meta Ads pravdepodobne nemá zmysel.
Pravda: Rýchly rast bez ziskovosti alebo kontroly môže firmu položiť. Dôležitejší je zdravý rast – udržateľný a so ziskom.